آزمون تشخیص میزان عصبانیت مدرسان

 

 

 

دانلود فایل صوتی کنترل خشم و عصبانیت در کلاس بالینک مستقیم

 

اگر  با تدریس سروکار دارید پیشنهاد می کنم حتما این تست را انجام دهید این آزمون مشخص می کند شما چه میزان در کلاس و زندگی شخصی آرام و یا عصبی هستید.

اول : فایل صوتی را گوش کنید

دوم: تست را انجام دهید

سوم: خیلی جالب است که نمره ی خود را در قسمت دیدگاه ها قرار دهید.

برایتان موفقیت همراه با آرامش آرزو می کنم.

آزمون برای سنجش سطح معلمان

 

72 thoughts on “آزمون تشخیص میزان عصبانیت مدرسان

  1. Modarres says:

    سلام خدمت استاد حافظی نژاد.
    نمره من ۶۳ از ۱۲۸ شد. در کل آدم صبور و مهربانی هستم. همه می گویند که مهربان هستم و به درد معملی برای کودکان می خورم. به سختی و دیر عصبانی می شوم ولی اگر عصبانی شوم نمی توانم خودم را کنترل کنم. این واقعا بد است. ولی گاهی این رفتارم را توجیح میکنم و می گویم از آنجا که اغلب مهربان هستم بسیاری سوء استفاده میکنند. حداقل بذار از عصبانی شدنت بترسن تا مراقب رفتارشون باشن.
    خوشحال می شوم اگر راهکاری پیشنهاد کنید.
    خیلی خیلی ممنون

  2. هرمان says:

    امتیاز شما ۶۴ از ۱۲۸ است , (۵۰%)
    وای چه جالب ! یعنی امتیازم لب مرز شدا! ولی خوشحالم که نتیجه این بود.
    من عاشق تدریس هستم . خصوصا به بچه های کوچک.
    همون فرشته هایی که الان هم باهاشون سر و کار دارم

  3. فاطمه سادات نبي پور says:

    سلام امتیاز من ۴۸ بود و من سپاسگزارم از تمام توصیه ها و فایلهای صوتی شما من اونا رو تو ماشین وقتی می رم مدرسه گوش می دم و وقتی برمی گردم دوستانی با من هستند و اونا هم وادار می شن گوش بدن و همه شون پیگیر شدن که سایت شما چیه و ادرس خواستند و من هم گفتم
    واقعا به شما آفرین می گم و براتون ارزوی موفقیت و بهروزی دارم
    من خیلی در حوضه ی آموزش و روش های آموزشی موفق مطالعه می کنم و مطالب شما بسیار بسیار سازنده است.
    باز هم سپاسگزارم

  4. محمد says:

    سلام، قبل از هر چیز بسیار متشکرم از اینکه دانش خود را به اشتراک میگذارید و به قول فرهنگ دینیمان زکات علمتان را میپردازید! واقعا از مطالب خوب و آموزنده ای که ارائه میکنید استفاده میکنم.
    امتیاز بنده ۵۰ شد!
    خوشحال میشم امتیاز خودتون رو هم به ما اعلام کنید.
    با تشکر، پیروز و سربلند باشد…

  5. زینب says:

    باسلام احترام وادب خدمت شما استاد ارجمند
    آزمون فوق العاده خوبی بود وخیلی جالب
    امتیاز من ۴۷از ۱۲۸شد.
    باتشکر از زحمات و آرزوی موفقیت برای حضرتعالی.

  6. movahed says:

    با سلام و ممنون از وب سایت خوبتون
    نمره من ۴۳ شد. البته تقریبا تازه کار هستم و دنبال استفاده از تجربیات و مطالب آموزشی! خوشحالم که به طور اتفاقی (البته از نظر عموم) با شما و وب سایت تون آشنا شدم.
    با آرزوی موفقیت و سلامت برای شما و همه دوستان
    بدرود

  7. مهدوی says:

    سلام علیکم ممنون از مطالب ارزشمندتون
    نتیجه تست عصبانیت بنده ۵۰ شد بنده شخصی بودم که سریع عصبانی می شدم ولی وقتی وارد تدریس شدم به مروز زمان تونستم نه تنها به عصبانیتهام تو کلاس غلبه کنم بلکه الان برام عجیبه که من چطوری تو کلاس نه تنها عصبانی نمی شوم بلکه آرامش خاصی هم دارم این را می دانم که وقتی معلم مسئولیت تربیت و آموزش را داره هر رفتاری رو از خودش نمی تونه بروز بده البته اینم بگم که کنترل عصبانیت تو کلاس رو زندگی روزمره ام نیز اثر داشته تو زندگی شخصیم نیز خودکنترلی بیشتر شده
    انشاء الله همه معلمها تو مسئولیت خطیرشان موفق باشند
    التماس دعا

  8. مریم حیدری says:

    سلام آقای حافظی نژاد.از مطالب مفید شما بسیار سپاسگزارم.امتیاز من ۷۶از ۱۲۸ شد.
    امیدوارم با راهنماییهای مفید شما بهتر بتونم عصبانیتم رو کنترل کنم.باتشکر فراوان

  9. ن. ج says:

    با سلام آقای حافظی نژاد
    بابت مطالبی بسیار آموزنده شما سپاسگزارم بنده در این ترم اولین سال تدریسم در دانشگاه بوده و چون سنم پایین بود و گاها با خیلی از دانشجویان هم سن یا کوچکتر بودم ولیکن قبل از شروع تدریس به جستجو در مورد روش تدریس پرداختم که به مطالب بسیار آموزنده شما و همچنین مطالب آقای محمد پیام بهرامپور رسیدم از شما ممنونم
    نمره من در این آزمون ۵۹ بود

  10. معصومه حبیبی says:

    سلام آقای حافظی نژاد. خیلی سپاسگزارم از سایت جالبتان. انشاءالله روز به روز شاهد مطالب آموزنده و به روز در آن باشیم . موفق و موید باشید.امتیاز من ۵۳ شد.

  11. راضیه قاسمی says:

    سلام ممنون ازدسایت فوق العادتون
    مدت زیادی نیست که تدریس میکنم و با مطالب کاربردیتون تونستم نقاط ضعفمو پیدا کنم. امتیاز من از ازمون ۵۸ بود
    با سپاس فراوان از شما

  12. مصیب یوسفی says:

    با سلام خدمت شما. از زحماتی که در این سایت می کشید کمال تشکر را دارم . امیدوارم که همیشه سالم و سلامت باشید تا من و تمامی همکارانم بتوانیم از دانش شما در جهت رفع مشکلات تدریسمان استفاده کنیم. امتیاز من از این آزمون ۵۹

  13. سمیه.ک says:

    با عرض سلام و خسته نباشید . از مطالب مفید و آموزنده ای که در سایت می گذارید بسیار سپاسگزارم. امتیاز من ۷۱ از ۱۲۸ شد. قبل از دادن آزمون فکر میکردم میزان عصبانیتم بیشتر باشد و با دیدن نتیجه آزمون کمی تعجب کردم و راستش به خودم امیدوار شدم! ! فکر میکنم علت اینکه انتظارامتیاز بدتری را داشتم این باشد که من سر کلاس به جز در برخی موارد، عصبانیت خود را نشان نمیدهم. البته با نگاه خود نشان میدهم که ناراحت هستم ولی کاری نمیکنم.ولی متاسفانه از درون از شدت عصبانیت در حد انفجار هستم و به سختی خود را کنترل میکنم ولی عکس العملی نشان نمی دهم چون نمیدانم چه عکس العملی در آن شرایط صحیح است .بنا براین، علیرغم اینکه میدانم کارم درست نیست، ترجیح می دهم عکس العملی نشان ندهم تا اینکه عکس العملی اشتباه نشان دهم.به قدری ناراحت و عصبانی میشوم که تمام طول هفته ،خاطرات آن جلسه را در ذهنم مرور میکنم .ناگفته نماند که امسال اولین تجربه تدریس من است.با وجودی که عاشق تدریس هستم ولی به قدری در این مدت از دست دانش آموزان (مقطع راهنمایی) حرص خورده ام که دچار تردید شده ام و نمیدانم آیا سال بعد نیز تدریسم را ادامه دهم یا نه؟ممنون میشوم اگر مرا راهنمایی کنید. با تشکر

    • محمد حافظی نژاد says:

      سلام سرکارخانم سمیه
      حالات شما در کلاس نشان از وظیفه شناسی شما دارد. اما شما باید تجربه ی کم را با یادگیری جبران کنید. مواردی که خیلی ضروری است و باید یادبگیرید:
      ۱-یاد بگیرید مشکلات کلاس به زندگی شخصی شما آسیب نزند.
      ۲-یاد بگیرید چرا کلاس بی نظم می شود و با هر نوع بی نظمی چه رفتاری باید داشته باشید. (پیشنهاد می کنم از محصول آموزشی مدیریت کلاس و کنترل بی نظمی استفاده کنید)
      ۳- هرزمان که روی خودتان فشار می آورید به این سوال فکر کنید : ” آیا می توانم یک عمر به این سبک تدریس کنم؟” . در دوره ی آموزشی کنترل خشم و عصبانیت در کلاس ۴۴ تکنیک کاربردی برای کنترل عصبانیت گفته ام که به زودی تقدیم شما می کنم.
      موفق باشید

  14. فاطمه says:

    سلام امتیاز من ۷۳ شد. من برای درست انجام دادن کارها خصوصا تدریس حساس هستم . دلم میخواد بهترین شرایط را برای یادگیری دانش آموزها فراهم کنم . این باعث شده که بیشتر وقتها به خودم فشار وارد میشه..
    از فایل صوتی استفاده کردم. باتشکر از شما

  15. م. الف says:

    سلام
    نمره من ۶۳ شد. اما من در دو دانشگاه تدریس دارم در یک دانشگاه به شیطنت دانشجویان اهمیت نمی دهم و کارهای اشتباهشون را به رو نمیارم. عاشقم شدند، در یک دانشگاه به دانشجوها توجه دارم و نسبت به کارهای آنها واکنش نشون می دم این باعث شده آنها بیشتر شلوغ کنند، از من متنفر باشند. هر روز به تعداد ناراضی ها افزوده می شود و به مدیر آموزش بدگویی می کنند یک جور جبهه گیری برعلیه من انجام میشه.

  16. قاسم ایراندوست says:

    سلام جناب حافظی بنده به شخصه از فایل صوتی جنابعالی نهایت استفاده را کردم ضمنا به نظر خودم سو آلات را منطقی جواب دادم ولی امتیاز بنده ۴۸ شد و نوشت فشار عصبی بالایی دارید نگران شدم لطفا راهنمایی کنید و کتاب مفید هم معرفی کنید در فیس بو ک هم جزو لیست دوستان بنده می باشید با تشکر از زحمات شما

    • محمد حافظی نژاد says:

      سلام جناب آقای ایراندوست. ببخشید برای لحظاتی تنظیمات سیستم آزمون بهم ریخته بود. جواب شما این است
      امتیاز۶۴-۳۲
      فشار عصبی خود را بسیار خوب کنترل می کنید.
      شما احتمالا یک مدرس آرام و صبور هستید. فقط مراقب باشید فشار عصبی بسیار کم می تواند انگیزه کار کردن را از بین ببرد.بنابراین تلاش کنید تا تعادلی مطلوب بین فشار عصبی مثبت و منفی خود برقرار کنید
      خواندن کتاب شادی به زبان آدمیزاد نوشته ی دکتر دویل جنتری خالی از لطف نیست.

  17. حسین says:

    سلام و درود – ممنون از زحمات و آزمون مفیدتان – امتیاز من ۵۸ شده است. – همه میگویند صبور و آرام هستی و به تمامی سوالات و مشکلات دانشجویان با حوصله پاسخ میدهم. اگر کسی از روی عمد یا غیر عمد قصد ناراحت کردن من را داشته باشد یا کاری بکند که باعث ناراحتی باشد، اول خود را کنترل کرده ، دوم با صحبت آرامم به سمتش میروم تا ببینم مشکلش چیست یا بعد وقت بیشتری برایش میذارم تا مثل بقیه ارتباط خوب ایجاد شود تا خودش شرمنده شود. معمولا هم این افراد ۱۸۰ درجه برمیگردن و ارتباطشون با من صمیمی تر میشه و از من دفاع هم میکنند. ولی در تدریس جدی و بسیار منظم و به برکت سایت شما از لحاظ تکنیکال و فنی بروز هستم. تشکر – مدرس زبان برنامه نویسی

  18. amnas says:

    با سلام امتیاز من ۴۲ شده است .با اینکه خودم همیشه احساس میکنم معلم صبور و آرامی هستم اما باید در رفتارهایم تجدید نظر کنم .باتشکر ازشما وآرزوی موفقیت برای تمام دوستان و همکاران.امین نصیری از شیراز.

  19. مرادخانی says:

    با سلام و احترام
    امتیازم ۵۹. سعی می کنم با “میمیک صورت” عصبانیت ، راضی نبودن یا راضی بودنم رو نشون بدم. مگر در مواقع خاص که مثل آتشفشان منفجر می شم.
    ممنون

    • محمد حافظی نژاد says:

      سلام جناب مراد خانی . ممنون از شما
      امیدوارم با انجام تکنیک هایی که بعدا به شما خواهم گفت بتوانید جلوی انفجار آتشفشان درونتان را بگیرید. ممکن است خسارت های این انفجار جبران ناپذیر باشد.
      شادو پیروز باشید

      • مرادخانی says:

        ممنون ولی
        امروز داد بنفش زدم چند بار.
        آخر ساله و حسابی خسته. اگه تابستون هم کلاس و درس بود، نمی دونم سر کلاس چیکار می کردم…

        • محمد حافظی نژاد says:

          سلام جناب مراد خانی عزیز
          منظورتان را از “داد بنفش ” نفهمیدم. ولی حس می کنم چیز خوبی نیست. بله بعد از عید به دلایلی کلاس ها شلوغ تر از قبل می شود و کلاس رفتن سخت تر . ولی هر مشکلی راه حلی دارد. موفق باشید

  20. خانم جعفری says:

    با سلام وعرض تشکربابت مطالب ارزشمندی که درسایت جهت راهنمایی همکاران قراردادید.نمره من درتست عصبانیت ۵۲ شد.فکرنکنیدفردبی خیالی هستم، من خیلی سعی میکنم عصبانیتم روکنترل کنم .

    • محمد حافظی نژاد says:

      سلام سرکار خانم جعفری
      ممنون که در این آزمون شرکت کردید. به شما تبریک می گویم که می توانید عصبانیت خودتان را کنترل کیند.متاسفانه بعضی از افراد آدم هایی که آرامش دارند را بی خیال تصور می کنند. و این جو با عث می شود تا آدم هایی که اصلا عصبانی نمی شوند برای همرنگ بودن با جماعت ادای آدم های عصبی را در بیاورند . این کار آدم های آرام را به عصبانی تبدیل می کند.
      چقدر خوب است که به آرامش آدم های آرام احترام بگذاریم
      موفق باشید

  21. حکیمه باقری says:

    امیتاز بنده ۶۵
    خیلی خوب بود ممنون . با اجازتون لینک این صفحه رو تو گروه های وایبرو و تلگرام قرار دادم تا همکاران من هم از این آزمون استفاده کنند.
    حکیمه باقری
    دبیر زیست با ۱۷ سال خدمت
    از مشهد مقدس

  22. نرگس says:

    خیلی مفید کاربردی و جالب بود
    امتیاز بنده ۵۵
    همانطور که در فایل صوتی فرمودید . سال گذشته سال خوبی برای آموزش و پرورش نبود. جادارد که یاد و خاطره ی مرحوم خشخاشی که قربانی خشونت در مدارس شد را گرامی بداریم. روحش شاد و یادش گرامی

  23. حمیده شناور says:

    سلام با تشکر از جناب حافظی نژاد بابت مطالب مفیدشون واقعا برای من مفید و کاربردین در پناه خدا سلامت باشید
    امتیاز من از تشخیص میزان خشم و عصبانیت ۵۰ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *